Azam 2012

Assalamualaikum. Hi semua. Selamat tahun baru. Semoga tahun ini lebih baik dari tahun-tahun yang lalu. Amin. Ayat skema kan? Haha. Ada aku kesah? Berbalik kat tajuk entry nie, aku tengok semua orang post azam tahun baru diorang kat wall Facebook, tweet dekat Twitter, buat entry kat blog pasal 2012, macam-macam lagi lah. So, aku pun nak jugaklah tunjuk azam aku ahun nie. Memanglah ada orang akan kata, "buat apa tulis azam bagai kalau tak buat tak jadi jugak!". Okay brader, gua faham maksud lu. Tapi kali nie gua buat betul der. Jangan laa buat gua fed up macam nie. Oh sorry, ter'emo' pulak. So, azam Ann Ismail tahun nie ialah :

AZAM

 Nak jadi seorang anak, adik, kakak, mak sedara, student, kawan yang baik
 Jadi budak rajin
 Nak siapkan semua kerja sekolah
 Belajar bersungguh-sungguh sebab next year SPM pulak
 Cukupkan amal ibadah
 Nak belajar teknik Photography lebih mendalam. Aww aww~
 InsyaAllah akan cuba untuk tidak mengalirkan air mata tanpa sebab lagi
 Kurangkan Facebook, Twitter dan Skype. *Sangatlah payah* -_-'
 Jadi matured sikit sebab aku tahu aku suka main-main. Mengaku okay

Haa, dah siap pun list azam aku tahun ini. InsyaAllah aku akan cuba untuk buat semua nie. Aku tahu bukan senang nak buat semua nie tapi aku cakap aku akan cuba kan, janganlah nak kutuk-kutuk aku. Aku sedar aku siapa. Banyak kali dah aku cakap aku bukan PERFECT. Tak apa lah. Yang dah lepas tuh lepas laa. Seriously aku cakap aku dah lupakan semua tuh. Kita buka buku baru okay? Hehe. Okay dah. Aku dah malas. Bye^^


Comments

Popular posts from this blog

Awek 16 tahun

Hyorin, CL, Ann Ismail <-- retiss baru kah?

Debaran melanda!