Keputusan PMR

Hai guys! Alhamdulillah keputusan PMR sudah keluar hari ini. Ramai yang berjaya dengan jayanya. Keputusan aku pun tak mengecewakan Mama Papa. Alhamdulillah aku berjaya dapat 6A 2B. Ini semua berkat doa daripada IbuBapa, Cikgu-cikgu SMKP, kawan-kawan. Tanpa korang, I'm nothing lah weh. Jeles jugak tengok orang dapat full A's tapi aku bersyukur sebab masih lagi dalam lingkungan pelajar cemerlang. Haha! And and and kitee dapat A for Science and Math tawh! Eii~ sukaaaaa. Tahun depan dapat masuk kelas Science. Woahh, impian dari dulu dah tercapai. I still remember someone says to me and my friends, "Nie muka budak-budak kelas Science lah nie tahun depan". Seriously, aku suka sangat. Biarlah orang nak cakap apa pun, addmath, biology, chemistry, physic, perghh~ tak sabar gila nak belajar. Nanti bila SPM nanti aku nak score 10A, InsyaAllah aku boleh. Amin~ Okayy, nak tidur. Semalam tak boleh tidur duk mikir pasal result. Haha! Bye^^

Comments

  1. tahniah!! semoga awak dapat score target awak nanti...

    ReplyDelete
  2. congratsss.... =p
    pssssttt....pomote my blog skali eyh
    ahahahahaha

    ReplyDelete
  3. congrats sista ! sepp sepp ^^
    kita sama result lah. WEE
    good then tanamkan niat awal2 tok target SPM akan datang. confirm result infinity punya excellent ><
    CHAYOKK for the next path darl .
    hoyeah u can do it! ;)

    ReplyDelete
  4. nutcracker nas'z lyn ; Thanks. Hehe
    lady lova ; Thanks. Memang harap macam tuh laa :)
    Eleea ; Thanks . Okayy2 . nanti orang promote laa . haha !
    nia suraya idris^^ ; Wahh, tenkiu2. Haha ! gila semangat nie .

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Awek 16 tahun

Hyorin, CL, Ann Ismail <-- retiss baru kah?

Ada aku kisah ada title ke tak? Kau diam. Baca je entry nie