Hyorin, CL, Ann Ismail <-- retiss baru kah?

Hello? *bergema* Oh, takde orang ke kat sini? Nampak sangat blog dah bapak berhabuk gila. *baca Yassin, halau Ju-On yang dah lama bertepek kat dalam blog nie* Eh, jangan takut. Ju-On aku baik. EH? Haha. Terpaksa merampas broadband Celcom lembab dari abang aku. So what? Biarlah. Macam korang tak pernah buat. Hempuk kang baru tahu. So, first of all aku just nak wish "Selamat Menyambut Bulan Ramadhan To All Muslims". Moga tahun nie kita dapat menambah amal kebaikan dgn sempurna. Ewah. Mesti korang dapatkan text dari member-member cakap selamat berpuasa bagai tu? Haa.. aku pun dapat gak. Dapat dari orang 'VVIP' lagi. Jelly bro? LOL.










So macam biasa.. counting days nak raya. Tak sabar dah rasa. Got new family member joining us this year. Wahh, awesome! Rasanya this year semua (family) raya dekat Paka je kot. Alaa, raya mana-mana sama je beb. Kan? Oh ye, title tu. Haha. Saje je buat macam tu. I adore this two korean girls. They were born in singing and dance talent. Fuh untungkan? Tapi aku bersyukur atas semua yang ada pada aku. Alhamdulillah cukup. Hehe. Tapi kalau Allah nak tarik nikmat tu kejap je kan? Eee, takut >.<



Hari tu aku pergi berbuka puasa dengan baby girls dekat pantai. Oh bestnya. Ikan sweet sour dia best. *meleleh air liur* K dah. Taknak imagine lagi lauk tu. Ingat puasa. Focus focus focus! Haha. Continue.. masa nak tunggu berbuka tu kitorang main-main lah kat pantai tu. Then aku tengah cakap phone time tu dengan ehem Shukri ehemm *cough*. Eh gatal pulak tekak nie rasa. Haha. Masa tengah cakap phone tu tak perasan lak aku Cik Ariey aKa Siti Badariah tolak aku. Taik kuda hijau campur coklat sikit-sikit betul laa mung nie Siti. Haha. Then selipar aku pulak hilang tertimbus dalam pasir masa kena tolak tu. Hadoi problem problem.. Dah jadi kerja duk cari ke selipar fipper hitam aku. Ingat dah putus harapan dah sebab tak jumpa selipar comel kesayangan aku tu. Then masa nak naik tebing tu, entah macam mana boleh jumpa balik lagi sebelah. HAHA! Memang tuah bulan Ramadhan orang kata. Hehe


See..betapa bahagianya hati dapat jumpa balik dengan selipar. "Eleh jumpa selipar balik pun nak kecoh. Fipper je pun. Murah". Eh siapa yang cakap cenggini? Aku tumbuk muka kau nanti *cakap ala-ala Johan*. Yeah im wearing baju kurung on that day. Baguskan? Ada sesiapa nak buat menantu tak? Aummm. Haha. Kidding. Now, 6pm. Tinggal sejam lebih lagi nak berbuka. Tak sangka dah 18 Ramadhan esok. Dah nak raya dah. Oh sukaaaaa :') This year maybe pakai baju warna silver kot. Tengok kat Twitter tadi ramai gila cakap baju raya diorang warna silver. Ramai geng silver tahun nie. Give me five! K dah. Nak pergi bazaar. Nak usha crush aku yang handsome. Abang jual cendol wait for me yeah! Hari-hari beli cendol dia pun takpe. Sebab dia handsome. HAHA! Oh 'abam cemdol ku'. *joget  ma boy*. Dah taknak merepek kerepek kat sini. Buat aku makin lapar adalah. Dah laa tak bangun sahur Sedihhhh T-T. Thankyou for reading this. I know you'll be boring. I know. I already know that! Tell me something I don't know! Eh cukup cukup. Bye readers. Assalamualaikum dan selamat berbuka.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Awek 16 tahun

happy birthdayyyy !