Bila hari dah nak senja, aku pun balik rumah. Tutup pintu then duduk diam diam dalam rumah.

Assalamualaikum sebagai permulaan :) Hi readers, lama aku tak update blog nie kan? Haihh, sorry laa. Aku busy sikit lately. So korang apa cer? Makin lawaa nampak. Weh, lu memang hensem bro. Masing masing mesti dah berubah sikit kan? Aku just hope korang happy dengan life korang.

So, hari nie aku nak cerita pasal, urmm, aku sendiri taktahu nak cerita apa. Korang just abaikan tajuk entry tu. Haha. Gila sikit tajuk dia. Actually nie baru nie aku pergi latihan pusat kat Kuala Jengal. 2 hari 1 malam je. Tak lama mana pun. Tapi duduk sana rasa macam nak mati je. Mula mula datang tu tengok tempat dia macam "are you f***ing kidding me?! kita duduk sini ke?". Seriously tempat dia memang menyeramkan. Dengar pulak cerita Farysha yang agak scary merryyy tu, lagilah aku takut. Haha -.-

Masa dalam van tu, ada laa sorang driver bunguks nie. Bawak macam orang tak lulus ujian JPJ je. Laju gilaa babi nyah. Kesian Azah. Sampai pening lalat member sebab atuk gilaa tu. Kau bayang ahh, jalan macam kat Grik tu. Berbelok, berpusing bagai jalan. Tabik hormat jalan di Malaysia! *okayy, jangan tangkap saya* Lepas tu, dia jenis suka menyampuk orang cakap, padahal orang bukan dengan dia pon. Orang cakap lain, dia cakap lain. Siapa tak marah? Aku cakap lepas je dengan dia. Mampos tak layan. Bukan aku kenal dia pon. Kayy cikgu, lepas nie jangan suruh dah atuk tu bawak van asrama. Patut laa cikgu kena bayar mahal duit minyak dia, dia suka bawak laju laju! *muka semangat mengadu*. Then masa sampai tu dengan perut lapar, kitorang kena paksa lari 3 km pergi, 3km balik. Alaa, watlek ahh. Dekat tu weh. Dekat sangat. Kenapa tak bagi sampai 5km? Baru laa best. *tangan dibahu, mata ke atas*






Tu, tengok gambar yang kedua. Haunted kan tempat dia? Haha. Weh, jangan bash aku. Gambar last nie gimik je. Jangan tangkap aku weh! Haha. Actually aku saja je. Amik gambar dgn bendera tu tak bermakna kita sokong kan? So, sila buka fikiran anda luas luas.

Okayy continue. Malam tu, kitorang dapat makan nasi. Bahagia gilaa babengs aku dapat makan. Lapar gila ohh. Nie aku nak bagitahu, kat sane bunyi burung memang pelik. Bai, seram aku bai. Semacam je. Sumpah tak tipu wo. Fyi, malam tu kitorang; aku, azah, shahirah, farysha, wahida, aida, wani semua tidur kat atas. *katil asrama tu dua tingkat. Mula mula semua taknak duduk katil atas sebab bagi alasan takut tidur atas. Aku suka! Dapat angin doh. Kipas kat atas. Last last semua naik atas jugak. Ho tohh, panas ke wane awok ehh? HAHA! Malam tu kan, ya Allah sejuk gilos weh. Dah laa tak bawak selimut. Okay menyesal. Tapi bukan salah aku. Cikgu tu tak bagitahu kena bawak selimut. Mana tahu duduk kat tempat creepy cenggini. Haihh.

Weh, mesti korang boring kan baca entry panjang gilaa? Aku rasa dah cukup kot banyak nie untuk buat korang boring. Mwehehe. To all students, all I want you is to be courageous, be calm and be self equipped with facts and figures to conquer this exams battle. I wish you best of luck in your exams. Fighting! Lots of love :)










Comments

Popular posts from this blog

Awek 16 tahun

Hyorin, CL, Ann Ismail <-- retiss baru kah?

happy birthdayyyy !