Fainted?

Assalamualaikum. Hi readers. Bila last aku post entry baru kat blog nie? Bila weh bila? Seriously aku jenis malas nak update blog. Mesti korang cakap, nak buat sangat blog tapi malas update. Baik tak payah buat. Uuuu, janganlah cakap macam tu kat kitee. Kite tak ada masa. Sorry laa guys Y^Y

To all abamm and aunty polis, I ucapkan Selamat Hari Polis. Buat kerja elok elok taw. I sayang youu alls. Mwehehe. Tadi kan, sekolah aku menang lagi beb. First place in marching competition. Fuhh, shukeee aku. Lepas nie boleh laa pergi Besut. Yay! Tapi tu laa. Agak memenatkan kawad kali nie. Mau tak nye, aku siap pengsan bagai lagi. Alamak, malulah weh! Hahaha. For the first time dalam hidup, aku PENGSAN. Kenapa mesti kat situ aku pengsan? Nak kat tempat lain. Ouhh tidak, sememangnya aku taknak pengsan tapi dah nasib aku pengsan hari nie kan. Terima jelah seadanya T_T


Yeah, entry blog kali nie memang menyedihkan. Seriously! Malu kau tak payah cakap lah. Malu gilaa. Semua orang kata, "takpee, biasa lettuw orang duduk tengah panas. Mesti rasa pening pening kan". Masalahnya beb, aku malu! Belakang aku sakit, tangan aku darah sikit sebab jatuh atas tar kan. Nie kes gara gara dengar perucapan Ketua Pengarah Polis laa. Lama gila! Hangin aku. See, kan dah pengsan. Ada budak lelaki tu muntah terus. Aku tak sure kenapa dia muntah. Maybe sebab muak kot dengar orang cakap lama lama. Haha! Jahat gilaa aku kan kan? Actually aku dah bagitahu kat Wahida yang aku pening, dia senyap jelah. Maybe dia ingat aku pening pening gitu je. Lepas tu, aku jatuh. Then tak sedar. Dunia aku gelap. Wahh, dramatis sungguh ayat aku. Okayy sambung. Lepas jatuh tu, aku tak sedar ada orang angkat aku. Tak sempat say thanks kat dia. Awakkk, saya tak berat kan? Kan? Saya ringan je. Haha. Aku punya laa ingat Wahida dengan Farysha nak sambut aku time jatuh tu tapi diorang tak sambut pun. Ciss, sampai hati kau kawan! Haha. Actually diorang pun terkejut aku jatuh. Memang tak sempat nak buat apa apa, orang lain dah sampai dulu angkut aku. Yang sempatnya cuma boleh sebut, "ehh Ann Nur!" Hahahaha! Kawan kawan aku semua memang terbaikkk. Tapi mujur tak kecoh. Ann, kau just watlekk watcool. Perkara biasa dalam kawad. Haha.

Water water, I need water! Aku rasa sebab aku pengsan tu maybe sebab aku nak air. Yelaa, panas kan. Masa sedar tu, aku tengok dua orang awek kadet polis jugak tolong kipas aku. Guna surat khabar je beb. Paper pon paper laa. Asalkan aku panas and kau kena kipas. Hehe. Then aku tengok kaki aku. Ehh, mana kasut aku der? Ouhh, ada kat sana. Jauhnya. Haha. Kenapa dia bukak jauh sangat kasut aku? Ahh, lantaklah. Then aku tengok tudung and baju aku. Mak aihh, terbukak pulak arn! Aduhh. Speechless aku dibuatnya. Tapi aku tak pikir sangat time tu, sebab mamai lagi. Dia bagi aku air then aku okayy laa sikit. Ada sorang polis perempuan cun tu kata muka aku pucat sangat. Ouhh yeke? Mana saya tahu Cik Polis. Haha. I try to get up sebab nak ambil sijil pangkat. Alahh, koperal je pon. Bukan Sarjan Mejar macam Fahmi tu. Haha! Sorry Fahmi, bukan perli nie. Then aku pon siap siap, masuk baris balik. Yang aku nak sukanya masa Ketua Polis Dungun tu tanya aku, "Ann? Awak cine ea?" Hahahaha! Beb, do I look like a chinese? Dah laa MC tu sebut nama aku macam nie en nur. It suppose to be like this, an nur. Maybe dia tengok ejaan nama aku Ann Nur kot. Takpee takpee. Aku tak kisah.

Lepas habis semua tu, aku pun rest. Cikgu bagi makan nasi lomak podas. Fuhh, best! Tapi aku tak makan sangat. Takde selera. Shahirah suap aku makan. Yee, aku nampak je kecik tapi makan kuat ohh. Kekadang menyampah jugak rasa sebab aku makan dah banyak dah tapi tak gemuk gemuk. Eee, nak gemuk laaaa! Tolonglah. Kdahh, lari dari topik dah nie. Nak pasal gemuk entry lain laa. Kan awak kan? Haha. Tapi thanks to Allah laa, budak budak sekolah Paka jadi johan lagi bagi kategori wanita. Budak lelaki pon okayy jugak. 3rd place. Okayy lettuw. Orang practice sehari je der! Kau bayanglah. Haha. Sekolah aku kan gempak. Hehe. Nak tahu result? Tengok bawah nie :

KADET POLIS (P)

Tempat pertama : SMK Paka
Tempat kedua : SMK Sultan Omar
Tempat ketiga : SMK Tengku Intan Zaharah

KADET POLIS (L)

Tempat pertama : SMK Durian Mas
Tempat kedua : SMK Kompleks Rantau Abang
Tempat ketiga : SMK Paka

Tahniah semua! Jumpa kat Besut pulak lepas nie. Haha. Byee readers. Me love you :D

Comments

Popular posts from this blog

Awek 16 tahun

Hyorin, CL, Ann Ismail <-- retiss baru kah?

happy birthdayyyy !