Tak ada title.

Assalamualaikum. Hai semua. Rindu tak? Rindu kan? Okayy, tanak mengaku lertuww. Takpe. Aku tahu korang rindu *rolling the eyes*. Nak tahu tak, minggu nie seminggu aku tak datang sekolah. Kenapa? Ehh, suka hati titew laa sekolah Tok titew tuh. Haha. Takdelah. Kena pergi somewhere

Penang

Penang

Penang

Penang

Penang

Okay, Penang is my destination. Woahh, cuti sakan kau Ann. Yes, so what? Jeleskah? Jeles laa, tak kesah pon. Hihii. Actually rasa rugi jugak sebab tak dapat belajar Biologi dengan Addmath. Botak laa kepala aku nak catch up nanti. Dah laa bukak sekolah exam. Ehh, betul ke? "Kau jangan buat pasal Ann". Okayy okayy, maaf. Tak confirm lagi. Dengar cerita dari mek kembung, Bella, dia kata bukak sekolah lepas holiday nie exam. Mak aihh, serius aku tak tahu masuk ke tak aku belajar nie. Haha -,-' 

Aci tak masuk tajuk lain? Korang tahu kan pasal H O T S T U F F? Tipulah kalau tak tahu melainkan kau takde facebook. Yelaa, zaman sekarang payah nak jumpa orang takde facebook lain laa kalau kau umur 60 above. Okay back to 'hokksetaff', bukan aku nak jeles dengan orang hotstuff nie tapi apa bezanya diorang dengan facebookers yang lain? Manusia biasa jugak kan? Lainlah kalau kau (para hotstuff) tulis kat info, "I'm not ordinary person like you guys. I'm extraordinary. I'm A L I E N. Want to know me better? Add me". Hah, tulis macam tu kan senang. Memang aku tabik kadet polis lah kat dia. Tu baru 'hokksetaff'. Tapi ada ke alien main facebook? What? Ada? Kau jangan nak kencing aku. Aku waras lagi beb. Baling lesung batu kang. Maaf, ter'emo' sekejap. Kekadang tuh rasa annoying sangat tengok orang 'biasa' nie post kat facebook "Untunglaa jadi HOTSTUFF kan". Tak payah nak bangga sangatlah dengan geng geng hotstuff nie. Setakat hot kat facebook apa barang, hot kat H E L L belum tahu lagi. Alamak, macam laser je. Haha. Sorry laa brader, gua tak cucuk sesiapa. Kalau terasa itu lu punye hal. Gua tak masuk campur. Rasa dah nak tercabut jari nie sebab banyak sangat menaip. Lain kali pulak ehh? Nak layan Twitter jap. Siapa ada Twitter follow laa eh? > Click sini <   


Comments

Popular posts from this blog

Awek 16 tahun

Hyorin, CL, Ann Ismail <-- retiss baru kah?

Debaran melanda!