Im home

Assalamualaikum for muslims and Hi for non-muslims. We meet again. Yay! Rindulah kat blog nie. Bukan tak nak update tapi rasa macam tak ada masa je. Lagipun aku baru balik rumah. Fuhh, lepas cuti sakan dari Terengganu ke Penang then pergi KL pulak lepas tu balik Terengganu balik. Best? Tipulah kalau aku kata tak best. Dapat demam siap. Hambik kau! Hadiah tak datang sekolah seminggu hari tu T.T

 당신이 그리워요 

Awak, kita dah pandai baca dalam Korea. Malam tadi kan, semalaman kita belajar baca baca Korea punya language. Hee. Jeles lettuw. Nahh, ambil nie *kesat hingus kat dia*. Haa, tulaa. Jeles sangat. Masa belajar tu kan, rasa macam budak budak je. Merangkak rangkak baca. Kalau Lee Minho tengok malu. Ohh, jangan tengok saya Minho Oppa. Tidak tidak! *gedikk*


Nah, bukti aku belajar malam tadi. Even tulisan Korea aku buruk tapi aku dah paham nak buat macam mana. Thanks to Google sebab ada tempat nak belajar bahasa asing. Lepas nie boleh dah buat passport pergi Korea. Hihi. Elehh, gedik kan? Baru belajar sikit dah nak buat passport pergi korea bagai. LOL. Awak, kitee rindu awak ah. Serious nie. Malam tadi ingat nak gayut tapi awak pulak dah mampus keras atas tilam, tak kan saya nak kejut awak? Uuuu T.T sedih pulak. Hehe. 


Jangan kutuk pleaseee. Nie muka budak demam plus penat. Duduk meroyan dalam kereta sebab nak kencing. Huahua. Geli? Lantak aku laa. Macam kau tak pernah merengek rengak dengan mak ayah kau cakap "Ayah, nanti berhenti kat stesen minyak. Nak kencing" lepas tu lama sikit "Ayah, lambat lagi ke? Tak tahan dah nie". Lepas tu dah sampai stesen minyak berlari keluar kereta pergi tandas. Alaa, aku tahu laa. Ada pengalaman jugak nie woi. Hehe. Okayy dah, nak pergi mamam. Laporrrrr. Tak makan lagi nie bro. Tadi pergi kat dapur tengok ada sambal sotong. Fuhh, terliur den. Nak makan tapi time tu rasa konyang pulak. Nie dah rasa lapar kena laa makan. Aku nak gemuk weh! Makan je banyak tapi badan tak naik naik. Sampai sudah berat 47-49 kg. Nie aku demam nie tak tahu laa berapa berat sekarang. Entah entah turun kot. Yelah, takde selerakan. Uuu, sedih. Siapa yang baik angkat tangan! Haa you! I love your body eventhough you look chubby. Can I have some fats? Pleaseeeeee. I really damn need it yaw! Haha. Nie dah kalau terdesak sangatlah. Tapi boleh ke pindah lemak? Nonsense. Buang lemak ada laa. Eh aku nie, dari tadi cakap dah habis tapi tak habis habis lagi. Haihh. Dah! sampai sini je entry gilos aku. Kbyee readers. Me lovee you ^^

Best cerita nie. To sesiapa yang ada Star World, korang kena layan. Terbaekkkkk~

Comments

Popular posts from this blog

Awek 16 tahun

Hyorin, CL, Ann Ismail <-- retiss baru kah?

Debaran melanda!