kawan .

perkara yang buat aku suka kawan dengan dia ;

  • sebab sentiasa ada dengan aku tak kira time aku susah or senang. kira macam tulang belakang aku gak laa. dia buat aku senang and selesa gila nak buat apa pun. alaa, semua kawan macam nie kan? comel gila bila tengok kawan-kawan yang hangout sama-sama. amik gambar bagai. terasa macam nak jugak macam tu.
  • always lend me your shoulder and being comfort to me. aku tak dapat bayangkan macam mana kalau dia tak ada nanti. siapa nak bagi aku pinjam bahu lagi? ada sesetengah kawan biarkan aje member dia having a hard time alone. memang tak patutkan? tumbuk jer sekali orang macam nie . *tak puas hati*
  • haa.. yang nie aku suka! selalu positif or senang cakap perangai gila-gila but tak melebihi had laa. cuba cakap siapa yang tak suka kawan dengan orang yang funny gila kan? ada jer dia nak cakap, borak or apa-apa jelah. orang macam nie laa best buat kawan. am i right guys? remember, banyak ketawa boleh jadi awet muda tau. haha! dipetik khas dari majalah mama aku.
  • always asked me to become a better person. bukan macam sesetengah kawan tu, ajak hisap rokok laa, ponteng, ajak mencuri;etc. ops, bukan ditujukan kat siapa-siapa but faham-faham sendirilah. korang patutnya kena cari kawan yang macam nie bukan yang entah apa-apa tu. korang pernah dengar tak ayat nie, a good friend is a connection to life - a tie to past, a road to future, the key to sanity in a totally insane world. aku rasa ayat nie betul la. kawan boleh ubah kita dari baik kepada jahat or jahat kepada baik. its all depends on the type of friends you choose.
aku harap korang semua faham apa yang aku cuba nak sampaikan kat sini. bukan susah nak jumpa kawan yang baik. aku cakap kat korang, aku dah jumpa kawan yang baik macam kat atas nie tapi aku kurang pasti sampai bila boleh tahan. yes, aku macam korang juga, mengharapkan sesuatu yang kita tak pasti boleh kekalkan atau tidak. in that case, aku selalu berdoa. minta-minta kitorang still keep in touch bila dah tak jumpa nanti. ok, bye guys!

saya sayang awak berdua ; NUR SHAHIRAH ARIFFIN & NUR HAJAR AMIRAH AZIZ@MANAF :)

Comments

Popular posts from this blog

Awek 16 tahun

Hyorin, CL, Ann Ismail <-- retiss baru kah?

happy birthdayyyy !