kalau dalam kelasss...

tiba-tiba aku teringat masa aku belajar dalam kelas dulu. mula-mula masuk form 3 memang semangat gila nak belajar science. yeah, you already know why. haha! kidding. i thought cikgu yang ajar kitorang mula-mula tu kekal sampai akhir tahun but.. bulan berapa entah dia cuti sebab BERANAK. so, kelas kami pun datang laa cikgu ganti. tak pee, cikgu ganti jer pun. last2, sampai aku PMR beb dia ajar. adoihh~ berasap kepala. bukan nak kutuk cikgu tapi hakikatnya budak kelas aku tak suka dia. i dont know why. banyak jugalah perangai gila budak-budak kelas buat, contohnya pergi bilik kaunseling konon-konon nak minta tips belajar secara affective. cehh, koya belake. aku? hmm, aku ada juga buat perangai macam tu. alaa, biasalah tu. im just a simple person. im not perfect. tapi masa dah nak dekat PMR, perubahan drastik yang gila-gila telah berlaku. tak boleh blah ayat aku kan. bayanglah, budak kelas aku terus semangat nak belajar science kalau tak selama nie macam cacing semua. tak boleh nak duduk diam. ntah kenapa aku pun tak tahu. macam biasa aku cakap aku bukan baik sangat. reaksi kalau masa science tiba ;

reaksi kalau tengok jadual lepas nie Science . terok sangat ker ?

and then bila cikgu masuk kelas, ketua kelas; Azeem bagi salam
i was like, "yahh! mampos kita! teacher dah masuk wehh"

and start belajar seperti biase dan macam-macam laa reaksi sorang-sorang akibat manjadi mangsa boring yang amat sangat. sorry teacher! haha. aku pun tak terlepas buat emotions semua tuhh. nak tengok? kat bawah nie honey. 
"yah, mu faham tak teacher cakap apa?", "tak tahu gok. tengah pikir gak nie"

haa , nie namanya nak mampos! satu haram tak paham and lepas tuu... 
bila cikgu tanya paham takk, "ehehe, faham teacher. senang jer nie" hakikatnya sorang-sorang  muka blur.

setelah lama menjadi 'orang palsu' or berpura-pura, its time too see the clock and we all like,
yess! 10 minit lagi nak habis masa science. 3 KRK 2, fighting! *perasankorea*

dan masa yang ditunggu-tunggu, masa tamat! everyone was like...
yayyy! masa dah habis. its time to rehat! pergi koperasi beli air and nips.
lol. gila kan? tak payah cakap aku dah tahu. tapi kan, aku rindu sangat cikgu nie. budak-budak kelas yang gila nie. sorry guys, tapi korang memang gila, dengan aku pun jadi gilaa jugak! rindu bila cikgu tanye, "senang tak? senang kan", and semua jawab "senangggggg~". and aku terharu sebab cikgu tu dengan sabar ajar kitorang. dia tak marah. dia cakap dia SAYANGGGGG kat budak-budak kelas 3 KRK 2. cikguu, thanks a lot. kitorang tak akan dapat balas jasa besar cikgu ;')

3 KRK 2 2011 . iLOVEEEyou guys . never forget each of you . may ALLAH bless us .

thanks to readers sebab anda berjaya habiskan entry nie. Congrats baby ~

Comments

Popular posts from this blog

Awek 16 tahun

Hyorin, CL, Ann Ismail <-- retiss baru kah?

happy birthdayyyy !